سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو تصادف در کهگیلویه و گچساران ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از برخورد ۵ خودرو به صورت زنجیره ای در محور سرفاریاب-دهدشت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه جمعه شب این خبر به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه اعلام شد.

او گفت: بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری ۳ دهدشت به محل حادثه که در محور سرفاریاب _دهدشت و در ورودی شهر دهدشت بود اعزام شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان گفت: اولین آمبولانس بعد از ۴ دقیقه بر بالین بیمار رسید و بعد از انجام اقدامات درمانی ۳ تن از مصدومان را به صورت سرپایی مداوا و ۵ تن از مصدومین را به وسیله آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت منتقل کردند.

وحدت نژاد گفت: وضعیت مصدومان این تصادف زنجیره ای که بین دوستگاه پراید، یک وانت نیسان، یک وانت پیکان و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ رخ داد، پایدار و مطلوب است.

محمدامین نیکوئی نژاد، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از برخورد تریلر با کامیون در ساعاتی پیش در کمربندی گچساران و برجای گذاشتن مصدوم در این حادثه خبر داد و  گفت: در ساعت ۱۹ و ۲۷ دقیقه جمعه شب، ۱۷ دی ماه در کمربندی گچساران دو خودروی سنگین تریلر و کامیون با هم برخورد شدید کردند که منجر به مصدمیت ۵ تن از سرنشینان شد.

او در خصوص اقدامات صورت گرفته گفت: بعد از گزارش حادثه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان گچساران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره یک و دو شهری گچساران به محل حادثه اعزام شدند.

نیکویی نژاد با اشاره به اینکه اولین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بعد از ۴ دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شد گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ بعد از انجام اقدامات درمانی، ۵ تن مصدوم آسیب یده در این حادثه را به بیمارستان شهید رجایی (ره) گچسارن منتقل کردند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.