سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند خمین

۲ هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین اقشار آسیب پذیر شهرستان خمین توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک -  به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ۲ هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب پذیر شهرستان خمین توزیع شد.

سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خمین در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، اراک گفت: با اعلام این خبر گفت: این وعده‌های غذایی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال با همکاری کانون بسیج ورزشکاران و بسیج سازندگی خمین طبخ شد.

تاکنون ۴ هزار بسته معیشتی در سال جاری و در قالب طرح کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

با شیوع کرونا در ایران وسخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود و در طول یک‌سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شده است.

علاوه بر این به همت بسیجیان استان مرکزی سال گذشته بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک، ۳۰ کارگاه تولید دستکش راه‌اندازی و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار جفت دستکش تولید و در نقاط محروم استان توزیع شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.