سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سریال ادامه دار وعده های بی سرانجام در خرمشهر

امام جمعه خرمشهر خواستار به تحقق رسیدن وعده های مسئولین به مردم این شهرستان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین نماز جمعه این هفته خرمشهر گفت: برخی از مسئولان دستگاههای اجرایی با هدف رفع مشکلات مردم در مناطق کم برخودار حضور یافتند و وعده‌هایی به مردم دادند اما تاکنون این کار عملی نشده است و باید پیگیری انجام شود.

او با اشاره به برطرف نشدن مشکل دفع آب های سطحی در هنگام بارندگی ها در خرمشهر از مهلت تعیین شده از سوی ریاست قوه قضاییه و بازرسی کل کشور برای حل این مشکل و ماندگاری این نقص این سیستم خبر داد .

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: از دادستان خرمشهر انتظار می رود اجرای طرح دفع آب های سطحی خرمشهر را پیگیری‌ کند.

امام جمعه خرمشهر به شورای شهر توصیه کرد تا اگر بخواهد خدمتی در حق مردم این شهر انجام دهد باید طرح های عمران شهری و توسعه زیر ساخت ها را پیگیری و اجرایی کند.

به گفته او واگذاری زمین به موکب‌های شلمچه هنوز تعیین تکلیف نشده و موکب‌داران خواستار حل این موضوع از سوی مسئولان منطقه آزاد اروند و سایر دستگاه‌های مرتبط هستند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در بخش دیگری از تلاش جهادی گروهی از پزشکان در مناطق کم برخوردار خرمشهر تقدیر کرد و گفت: از این طرح استقبال خوبی شد اما افرادی که برای ادامه درمان باید به بیمارستانها  و پزشکان متخصص مراجعه کنند نیازمند کمک و حمایت دستگاه‌های مربوط و خیران هستند.

امام جمعه خرمشهر در پایان با هشدار نسبت به ورود سویه جدید کرونا به منطقه از مردم خرمشهر خواست با تزریق نوبت های دوم و سوم واکسیناسیون خود را کامل کنند.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.