نشست شهردار آبادان و شرکت مشاور طرح جامع دفع آب های سطحی آبادان با انتقادات حسین حمیدپور همراه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حسین حمیدپور شهردار آبادان در نشست تخصصی کارگروه طرح جامع دفع آب های سطحی که مدیران شرکت مشاور نیز در آن حضور داشتند گفت: شواهد موجود نشان می دهد ، روند مطالعاتی اجرای این طرح حدود ۴ ماه زمان برده و با این وجود پروژه هنوز هم آماده اجرا نشده و این به هیچ وجه قابل قبول نیست.

او افزود: دلیل مهم جذب نشدن اعتبار پروژه ها یا ناتمام ماندن آنها ، تاخیرهای طولانی در انجام درست وظایف و پیگیری های مدیران دستگاه های مختلف است و از تیرماه که شرکت مشاور طرح جامع دفع آب های سطحی آبادان مشخص شد تا کنون خروجی قابل ارائه ای از سوی این شرکت وجود ندارد و کارهای مطالعاتی هنوز در مراحل اولیه است.

پروژه دفع فاضلاب محکوم به شکست است

حمیدپور تصریح کرد: عقب ماندن از فاز مطالعاتی معنی اش این خواهد بود که پروژه محکوم به شکست است زیرا پیش بینی های بودجه ای و تورم اقتصادی برای اجرای پروژه در امسال در نظرگرفته شده و هرچه زمان مطالعات طولانی تر شود ، کار اجرا سخت تر خواهد شد.

مدیر سامانه شهری آبادان گفت: از دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مرکز مطالعات پروژه های آب های سطحی خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان متولی اجرای پروژه های زیربنایی نیز انتظار داریم به تسریع در روند کار مطالعاتی و به اجرا در آوردن پروژه کمک کنند.

شهردار آبادان گفت: همه جای دنیا از بارش های باران لذت می برند اما در آبادان مردم نگرانی بعد از باران را دارند زیرا زیرساخت های فاضلاب و دفع روان آب ها مشکل دارد و حالا که دولت محترم نگاه ویژه و اعتبار مخصوصی برای رفع همیشگی این معضل در نظر دارد باید نهایت بهره را از فرصت پیش آمده برد و برای همیشه این نگرانی ها را برطرف کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.