سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان:

حضرت زهرا(س) با رفتارشان برای هدایتگری در جامعه استفاده کردند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت:حضرت زهرا (س) با رفتار و کردارشان از هر فرصتی برای هدایتگری و روشنگری در جامعه استفاده کردند تا انسانها بتوانند در طول تاریخ راه را از بیراهه تشخیص دهند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت السلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)و همچنین سالروز شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی  گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بعد از رحلت حضرت محمد (ص) در آن شرایط سخت حاکم از هر ابزاری برای دفاع از امامت و ولایت استفاده کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی با تسلیت شهدای اخیر حادثه کورین زاهدان گفت: آنان در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و جانانه دفاع کردند و جان خود را در این راه از دست دادند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی در مورد مساله فضای مجازی و حاکمیت دشمن بر آن به دلیل اینکه آنان خود آن را بوجود آورده اند و هر طور که بخواهند می توانند به نفع خود از آن استفاده کنند.

وی گفت: دشمن آنچه را که به عقاید و اخلاق مردم آسیب می رساند را در این فضا منتشر می‌کند و در عوض جلوی انتشار مسائلی که به ضررش است را می گیرد برای مثال هر کس که بخواهد از حاج قاسم سلیمانی و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کند آن را حذف و برای ضربه زدن به افکار و اخلاق سیاسی و اجتماعی مردم از آن استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام  محامی گفت: مسوولان باید بیشتر تلاش کنند تا هر چه زودتر شبکه ملی را راه اندازی کنند تا به فرمایش رهبر معظم انقلاب کنترل آن بدست خودمان باشد و در کنار آن برای نظارت بر فضای موجود نیز تلاش شود.

وی گفت:  سطح شناخت مردم نیز باید درباره مسائلی که در فضای مجازی مطرح می شود افزایش یابد به گونه‌ای که از میان مسائلی که می بینند و می شوند درست ترین آن را قبول کنند.

امام جمعه زاهدان به بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان بویژه بارندگی‌های جنوب استان و در حاشیه دریای عمان که بسیار شدید بوده و مردم این مناطق آسیب دیده‌اند و خانه های آنان نیز نیازمند بازسازی است اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت‌های شهر و مناطق به گونه‌ای اصلاح شود که در سال‌های بعد دوباره درگیر این مشکلات نشویم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.