امام جمعه خاش گفت: حمایت از رهبری و ادامه راه شهیدان و تلاش برای حفظ و صیانت از آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی از عوامل مهم استحکام و قوت این کشور و نظام است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش   در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خاش با گرامیداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی  گفت: انقلاب اسلامی ایران از سال‌های آغازین شکل گیری تاکنون در مسیر عزتمندی و شکوه و پایداری حرکت کرده و نتیجه و ثمره این اقتدار و عزت تداوم راه شهیدان اسلام و انقلاب و جبهه مقاومت و حضوری شجاعانه و آگاهانه در صحنه‌های مختلف و معادلات جهانی و منطقه‌ای است.

وی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌های عمر با برکت خود برای رشد و اعتلای اسلام و میهن تلاش کرد و با حمایت از مقام عظمای ولایت و بصیرت و دشمن شناسی با شایستگی در جبهه مقاومت و ایثار با توطئه‌های شوم دشمنان در ابعاد داخلی و خارجی مقابله کرد.

امام جمعه خاش  گفت:ملت سربلند ایران اسلامی نیز با تبعیت از رهبری و شناخت و آگاهی و بصیرت و ولایت پذیری به خوبی توانسته در صف مقابله با جبهه‌های استکباری و ظلم و فساد و تحریم و فشار‌های ظالمانه به موفقیت برسند.

حجت الاسلام دهقان گفت: ایران اسلامی در ۴۳ سال عمر پربرکت انقلاب با حضور حماسی و همیشگی اقشار مختلف ملت توانسته قله‌های پیشرفت و آبادانی را فتح و به دستاورد‌های عظیمی دست پیدا کند.

امام جمعه خاش با قدردانی از تلاش‌های دولت در جهت خدمت رسانی به مردم و گام برداشتن برای توسعه، عمران و آبادانی و کاهش دادن مشکلات گفت: توجه به مشکلات معیشتی مردم و رونق دادن به مباحث تولید و اشتغال از انتظارات بسیار مهم مردم از دولتمردان است.

وی بر اهمیت توجه به ظرفیت‌های مرزی و دوبانده کردن راه‌های ارتباطی خاش به زاهدان و ایرانشهر و سراوان و گوهرکوه به بزمان و تامین آب آشامیدنی سالم و کیفی مورد نیاز مردم و تامین و توزیع عادلانه سوخت و گاز و نان و کالا‌های اساسی در شهرستان خاش تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.