سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید سلیمانی مکتبی ماندگار

امام جمعه زنجان گفت:شهید سلیمانی پایبند به آرمان‌های والای انقلاب بود و الگوی مقابله با استکبار را به ملت‌های همسایه نشان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه ، به برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی پایبند به آرمان‌های والای انقلاب بود و الگوی مقابله با استکبار را به ملت‌های همسایه نشان داد.

به گفته حجت الاسلام والمسلیمن خاتمی,دشمنان حتی بعد از شهادت سردار سلیمانی، از اسم این شهید می‌ترسند و در فضای مجازی نیز به طور گسترده اقدام به حذف نام این فرد والامقام کردند، ولی جوانان فعالیت خوبی در فضای مجازی داشتند.

او به تحلیل‌ها در ارتباط با مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی توپ در زمین آمریکا است ما به تعهدات خود پایند بودیم، ولی کشور‌های طرف مذاکرات این‌چنین نبوده است.

امام جمعه زنجان می گوید: هرجایی که دشمن به ما اعتراض دارد یعنی ما راه را درست طی کرده‌ایم و شهید سلیمانی مظهر ایمان، بندگی، حامی مظلومان و الگوی قهرمانانه برای جوانان است و باید با سبک تفکر او آشنا شویم.

او  با اشاره به روز ۱۹ دی گفت: این روز برای ایران تاریخ‌ساز بود خشم مردم در برابر ظلم طاغوت سرریز و حرکت هوشمندانه انجام شد و جوانان قم آمدند در خیابان‌ها به دفاع از امام و پرچم برافراشته در مقابل با طاغوت در برابر گلوله قرار گرفتند.

 
او  با بیان اینکه دولتمردان با همه توان به‌دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم هستند می گوید: مردم از نظارت‌ها گلایه دارند و در شرایط فعلی عده‌ای با بی‌انصافی بازار را مختل می‌کنند ولی مسئولان باید با برنامه سنجیده اعتماد مردم را جلب کنند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.