سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر: حذف سرخابی‌ها به هواداران و فوتبال کشورمان لطمه وارد می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم این اتفاق به فوتبال کشورمان کمک می‌کند تا زیر ساخت‌ها و حساب‌های مالی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  درست شود و آن‌ها به سمت حرفه‌ای شدن بروند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به طور حتم حذف سرخابی‌ها  لطمه بزرگی به هواداران وارد می‌کند و دودش به چشم طرفداران می‌رود. همچنین این موضوع باعث می‌شود.  تا نوجوانان و جوانان از فوتبال زده شوند. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این اتفاقات به فوتبال کشورمان کمک کند تا لطمه بزرگی به فوتبال ملی ما نزند.

او ادامه داد: اگر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  ۱۰۰ قهرمانی بیاورند، اما استاندارد‌های AFC  را نداشته باشند به طور حتم از آسیا حذف می‌شوند. مسئولان ورزش در این اتفاق مقصر هستند. نبود مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به ضرر باشگاه پرسپولیس شده است. وزیر ورزش باید اقدامات موثری برای حل مشکلات سرخابی‌ها انجام بدهد. امیدوارم سجادی به مسائل این ۲ باشگاه  ورود کند و مدیران  بزرگتر و کارآمدتر برای آن‌ها  انتخاب کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کلهرگفت: افراد قوی در بدنه فدراسیون فوتبال وجود ندارند. اگر افراد متخصص و قوی در فوتبال حضور داشته باشند در آن صورت آن‌ها می‌توانند مشکلات فوتبال را برطرف کنند. حذف سرخابی‌ها می‌تواند درس عبرتی باشد تا مسئولان هر چه سریعتر مشکلات این ۲ باشگاه را حل کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.