سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۱۱ تیم عملیاتی از ۴ استان کشور در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پشتیبانی امدادی مناطق حادثه دیده از سیل از ۴ استان کشور تیم‌های عملیاتی به همراه خودرو و اقلام امدادی مورد نیاز به استان اعزام شدند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - علیرضا میر بهاءالدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر  سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع بارندگی‌های شدید از ۹ دی ماه و جاری شدن سیلاب در جنوب استان به منظور پشتیبانی امدادی مناطق حادثه دیده از ۴ استان کشور تیم‌های عملیاتی به همراه خودرو و اقلام امدادی مورد نیاز به استان اعزام  شدند.

میربها ءالدین گفت: در این راستا ۳ تیم از استان قم، ۲ تیم از استان خراسان جنوبی ۴ تیم از استان یزد و ۲ تیم از استان اصفهان به منطقه اعزام  شده اند.

وی همچنین گفت: مجموعا ۱۱ تیم عملیاتی به استعداد ۵۰ نفر نیروی کارآزموده به همراه ۱۱ خودرو و تجهیزات لازم و اقلام ضروری از قبیل ۳۲ دستگاه موتور پمپ آب و لجن کش تاکنون به استان اعزام و در مناطق حادثه دیده کنارک مستقر  شدند.

وی همچنین در خصوص اقلام ارسالی به استان گفت: با توجه به ابعاد گسترده خسارات وارده و نیاز به اقلام معیشتی بزرگترین محموله امدادی به میزان ۱۲۳ تن اقلام امدادی و زیستی شامل پتو، کنسروجات، سبد غذایی توسط ۳ فروند هواپیما‌های ارتش و سپاه در کنارک تخلیه شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.