استاندار سیستان و بلوچستان گفت:به دستور وزیر نیرو تمامی موتور پمپ‌های فعال تخلیه و انتقال آب که برای مدیریت بحران کنارک به شهر‌های جنوبی استان منتقل شده است، در انبار ستاد بحران کنارک ذخیره می‌شوند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حسین مدرس خیابانی  استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از عملیات تخلیه آب سطح شهر کنارک گفت: با توجه به بحران‌های آبی در جنوب استان به دستور وزیر نیرو تمامی موتور پمپ‌های فعال تخلیه و انتقال آب که برای مدیریت بحران کنارک به شهر‌های جنوبی استان منتقل شده است، در انبار ستاد بحران کنارک ذخیره می‌شوند.

حسین مدرس خیابانی  گفت : این موتور پمپ‌ها در انبار ستاد مدیریت بحران شهرستان کنارک دپو خواهد شد تا در صورت وقوع بحران‌های مشابه بلافاصله این تجهیزات مورد استفاده قرار گیرند.

وی  گفت: این تجهیزات صرفاً با دستور فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان کنارک از انبار خارج می‌شود و هیچ فرد و دستگاه دیگری بدون موافقت فرماندار نمیتواند این تجهیزات را خارج کند.

بارندگی‌های چند روز گذشته موجب آبگرفتگی منازل و معابر شهر کنارک شد که با اعلام نیاز از سوی مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان موتورپمپ تخلیه و انتقال آب از استان‌ها و شهر‌های دیگر به کنارک انتقال یافت تا با کمک آن‌ها نسبت به تخلیه آب‌ها از منازل و معابر اقدام شود.

این موتور پمپ‌ها کمک زیادی به این حادثه کرد که با تدبیر وزیر نیرو و استاندار سیستان و بلوچستان قرار شد در انبار مدیریت بحران کنارک ذخیره سازی تا هنگام بروز حوادث مشابه از آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار