سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء امنیت مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان با تمهیدات ویژه پلیس

معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان از ارتقاء امنیت مناطق سیل زده در نتیجه تمهیدات ویژه پلیس در قبل، حین و بعد از بارندگی‌های شدید چند روز اخیر خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ  علی رحیمی معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان در جریان بازدید میدانی خود از مناطق سیل زده جنوب استان گفت: از آنجایی که تأمین امنیت مردم دغدغه اصلی پلیس است بلافاصله پس از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید و احتمال وقوع سیل در برخی از شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان، برنامه ریزی دقیقی از سوی فرماندهی انتظامی استان برای ارتقاء امنیت آن مناطق و حفظ و حراست از اموال مردم سیل زده صورت گرفت.

وی گفت: در این رابطه با بسیج نیرو‌ها و بکارگیری تمامی امکانات و راه اندازی گشت‌های ویژه انتظامی موفق به ارتقاء امنیت در مناطق سیل زده شدیم و بدین ترتیب زمینه امداد رسانی و کمک سایر دستگاه‌ها به مردم سیل زده فراهم شد به طوریکه هم اکنون آمار وقوع جرائم در مناطق سیل زده نسبت به روز‌های قبل از وقوع سیل بسیار کاهش یافته و ضریب امنیت مردم بالاتر رفته است.

معاون اجتماعی پلیس استان به مردم مظلوم و سیل زده شهرستان‌های کنارک و چابهار این اطمینان را داد که پلیس تا پایان بحران در کنار آن‌ها خواهد ماند و در کنار سایر دستگاه‌ها با تمام توان برای خارج کردن آن‌ها از این بحران تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.