سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

قاسم سلیمانی یک شخصیت مکتب ساز بین المللی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: شخصیت‌ها و فرماندهان بزرگی در دنیا و حتی کشور ما زیسته اند، اما هر شخصیتی مکتب دار نمی‌شود، در حالیکه شهید سلیمانی خالق یک مکتب ماندگار و مسیر روشن در جهان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سردار جمال شاکرمی گفت: انتظار از رسانه ها، نویسندگان و هنرمندان این است که ابعاد و وجوه مختلف شخصیتی این فرد را برای جامعه جهانی، نسل کنونی و آیندگان تشریح کنند.

او گفت: هدف و تلاش شبانه روزی بنگاه‌های خبرپراکنی دشمن تخریب و ایجاد ذهنیت منفی مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان نسبت به شهید سلیمانی و دستاورد‌های ایشان در جبهه مقاومت است در حالیکه مردم قدرشناس ایران ثابت کرده اند شهید سلیمانی در قلب آن‌ها جای دارد و جایگاه حاج قاسم در بین مردم تیر‌های توطئه دشمنان را خنثی ساخت.

شاکرمی گفت: شهید سلیمانی سرباز وطن و پیشمرگ و دلسوز واقعی مردم بود و اگر اشرار یا ضد انقلاب در هر گوشه‌ای برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند، حاج قاسم در سریع‌ترین زمان ممکن آنجا حضور پیدا می‌کرد.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی یک سرباز خستگی ناپذیر فدایی بود که مردم داری و رعایت حال افراد در سرلوحه کارش بود، گفت: حاج قاسم همانند خورشید یک شخصیت عالمتاب و شناخته شده است که خود و عملکردش قابل پوشاندن یا انکار نیست.

شاکرمی گفت: دشمنان با وجود آنکه کار و هدفشان در قبال جمهوری اسلامی و سپهبد سلیمانی مشخص است نیز از او به نیکی و مردانگی یاد کرده اند و آن دشمنانی که در میدان رزم مقابل ایشان صف آرایی و مبارزه کردند به مردانگی، شجاعت، درایت و زیرکی این شخص کاربلد اذعان دارند و معترفند و او را به نیکی می‌ستایند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.