سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۴۸ محکوم بدهکار مالی در کردستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان گفت: ۴۸ محکوم مالی همزمان با دهه بصیرت در قالب "طرح احرار" با مشارکت ستاد دیه و مساعدت قضات دادگستری از زندان‌های استان آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج -  محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان  در آیین آزادسازی مجرمین مالی گفت: همزمان با دهه بصیرت ۱۷ محکوم بدهکار مالی با مشارکت سپاه بیت المقدس و ستاد مردمی دیه استان از زندان آزاد شدند؛

جباری گفت: مشارکت ارزشمند بسیج حقوقدانان سپاه بیت المقدس امسال زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان را فراهم کرد که امروز نیر در ادامه این اقدامات ارزشمند شاهد آزادی ۱۷ محکوم جرائم غیر عمد و بدهکار مالی با حضور مسئولین استانی بودیم.

در این مراسم از فرمانده سپاه بیت المقدس استان با توجه به مشارکت ارزشمند آزادسازی زندانیان مالی با اهدا لوح سپاس از طرف رییس کل دادگستری استان کردستان، قدر دانی شد.

 در ادامه اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از تعداد ۶ خانواده بی بضاعت مددجویان با حضور مدیر کل زندان‌های استان و مسئول بسیج حقوقدانان سپاه نیز سرکشی شد و با اهداء بسته‌های معیشتی و کارت هدیه از آنان دلجویی شد.

آیین آزادی زندانیان بدهکار مالی با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه بیت المقدس، معاون قضایی رییس کل و معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان، مدیر کل زندان‌های کردستان و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.