سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه هوایی همواره در کنار مردم کنارک است

فرمانده پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد کنارک گفت: پایگاه هوایی مانند همیشه در کنار مردم است و آمادگی کامل برای امدادرسانی دارد و تا پایان بحران مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -سرتیپ دوم خلبان همایون حیدری با بیان اینکه ریزش باران و آبگرفتگی خانه‌ها مشکلات زیادی را برای مردم کنارک بوجود آورده است، گفت: این پایگاه مانند همیشه در کنار مردم است و آمادگی کامل برای امدادرسانی دارد و تا پایان بحران مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

وی گفت: در جریان بارش‌های شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان کنارک، کمک کردن به مردم این شهر را از اولویت‌های مهم پایگاه هوایی شهیدان دلحامد قرار دادیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیل حاصل از بارش نامنظم و شدید بارندگی و به وجود آمدن مشکلات معیشتی برای مردم شهرستان کنارک گفت: در نشست شورا‌های تامین و بحران شهرستان کنارک شرکت کرد و با کمک هلال احمر و شهرداری و با تاکید و دستور امیر فرماندهی نیروی هوایی ارتش، وسایل نقلیه برای جابه جایی مردم سیل زده به مکان‌های اسکان اضطراری که در این پایگاه تعبیه شده بکارگیری شدند.

وی گفت: توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم در این شهرستان و مناطق محروم سیل زده آغاز شده این در حالیست که تمام تلاشمان را برای رفع آبگرفتگی معابر و تخلیه آب از منازل مسکونی کنارک بکار گرفته ایم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پایگاه هوایی ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.