سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت گذشته؛

هیچ مرگ ناشی از ویروس کرونا در استان همدان ثبت نشد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به صفر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمد طاهری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و هیچ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ نداده است.

او  گفت:  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۱ هزار و ۱۵۹ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند، همچنین موارد مثبت درمان سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۱۰۰ هزار و ۶۲ مورد بوده است.

در دوشنبه گذشته با از دست رفتن ۲ بیمار مبتلا به کرونا آمار درگذشتگان از کووید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۳ هزار و ۱۶۱ نفر رسیده است.

 به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت در استان همدان ثبت نشده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد هزار و ۶۵۱ نفر، بهار هزار و ۵۶۹ نفر، تویسرکان هزار و ۵۹۶ نفر، رزن هزار و ۲۴۲ نفر، درگزین ۴۲۰ نفر، فامنین ۴۱۴ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۴۶ نفر بوده است.

او گفت: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۸۰۴ نفر، نهاوند چهار هزار و ۱۷۰ نفر و همدان ۱۲ هزار و ۶۳ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.