سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن دو بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در استان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان از همدان _محمد طاهری گفت:با از دست رفتن ۲ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کووید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۳ هزار و ۱۶۱ نفر رسیده است.

او گفت:در مجموع با ۲۱ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۱۰۰ هزار و ۵۶ نفر و بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۱۵۶ مورد رسیده است.

در یکشنبه گذشته ۱۷ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و هیچ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ نداده بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۳۷۱ مورد بود که ۴۴ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۹ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۱، بهار یک هزار و ۵۶۹، تویسرکان یک هزار و ۵۹۴، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۰، فامنین ۴۱۴ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۴۶ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۸۰۴ نفر در ملایر، ۴ هزار و ۱۷۰ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۶۲ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۶۸۴ مورد مثبت گزارش شده است.

حال ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا بستری در مراکز درمانی استان همدان  وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.