سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرهای جدید از آخرین آمار کرونا در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار از بیماری کرونا ویروس و روند انجام واکسیناسیون در استان کرمان را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان  سعید صحبتی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ مورد مثبت کرونا، شامل: ۱۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۷ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری شده اند.

صحبتی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۲۰ نفر مبتلا به کرونا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان بستری هستند، گفت: از این تعداد، ۵۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳۳ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون را ۴۴ هزار و ۳۹۶ مورد اعلام کرد.

به گفته او تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر، شامل: یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دو نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند.

صحبتی می‌گوید: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون را ۵ هزار و ۱۸۱ نفربوده است.

صحبتی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان تزریق واکسن کرونا در استان کرمان اشاره کرد و گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول از ابتدا تاکنون ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۴۳۷ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم، یک میلیون و ۸۷۱ هزار و ۷۴۲ دُز و واکسن تزریق شده نوبت سوم ۲۷۶ هزار و ۹۸۷ دُز بوده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.