سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید صحبتی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ دوشنبه  ۸ آذر ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: موارد جدید بستری مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵ مورد، شامل: ۲۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۳ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

صحبتی با بیان اینکه هم اکنون ۱۸۶ مورد مثبت بستری قطعی ابتلا به کرونا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان بستری هستند، افزود: از این تعداد، ۱۰۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴۴ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

او تعداد کل موارد بستری مثبت کووید ۱۹ در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون را ۴۳ هزار و ۲۸۶ مورد اعلام کرد.

صحبتی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته را ۶ نفر، شامل: ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان اعلام کرد.

او  تصریح کرد: مجموع جان باختگان قطعی ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۵۵ نفر رسیده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۷۵ هزار و ۲۵۸ نفر در استان کرمان نوبت اول و یک میلیون و ۶۴۹ هزار و ۶۱۴ نفر نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار