سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد:

افراد بالای ۱۸ سال برای تزریق دز سوم واکسن اقدام کنند

حسینی گفت: افراد بالای ۱۸ سال در مهاباد که ۳ ماه از نوبت دوم واکسیناسیون آن‌ها گذشته است، در اسرع وقت برای دریافت دز سوم واکسن مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تمامی افراد ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال که هر نوع واکسن را در نوبت‌های اول و دوم دریافت کرده اند و حداقل ۳ ماه از نوبت دوم آن‌ها گذشته است می‌توانند جهت تزریق دز سوم واکسن خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

حسینی گفت: هم اکنون در ۸۰ واحد بهداشتی درمانی تابعه مرکز بهداشت شامل خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت،۶ پایگاه تجمیعی، یک پایگاه خودرویی و یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون ارائه می‌شود و همچنین تیم‌های بهداشتی به مدارس و مراکز تجمعی و سایر روستا‌های اقماری و واحد‌های تولیدی جهت واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

وی گفت: همچنین افرادی که نوبت اول واکسن آسترازنیکا را دریافت کرده اند ۸ هفته بعد از نوبت اول می‌توانند برای نوبت دوم اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: لازم است که در کنار واکسیناسیون، شیوه نامه‌های بهداشتی هم به صورت کامل رعایت شود تا بتوان از شیوه پیک بعدی جلوگیری کرد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.