مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۱۰ هزار و ۵۴ نفر از مجموعه کادر درمان و افراد واجد شرایط در این شهرستان دز سوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۵۴ نفر شامل مجموعه کادر درمان و افراد واجد شرایط ۱۸ سال به بالا که حداقل سه ماه از نوبت دوم واکسن آن‌ها گذشته، دز سوم خود را نیز دریافت کرده اند.

حسینی گفت: هم اکنون در ۸۰ واحد بهداشتی درمانی تابعه مرکز بهداشت شامل خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت،۶ پایگاه تجمیعی، یک پایگاه خودرویی و یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون ارائه می‌شود و همچنین تیم‌های بهداشتی به مدارس و مراکز تجمعی و سایر روستا‌های اقماری و واحد‌های تولیدی جهت واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

وی گفت: جمعیت هدف بالای ۱۲ سال در این شهرستان را بیش از ۱۹۲ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۷۱ هزار نفر حداقل یک دز واکسن به آن‌ها تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در جمعیت ۱۲ تا ۱۷ سال نیز ۸۲ درصد واکسن نوبت اول و ۶۲ درصد نیز نوبت دوم را دریافت کرده اند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.