سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کهگیلویه و بویراحمد میزبان ۲۵ نمایشگاه تخصصی است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس تقویم برپایی ۲۵ نمایشگاه تخصصی استان در سال ۱۴۰۱ تدوین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - امیرتیمور موسویان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی این نمایشگاه ها در رشته های مختلفی چون مبلمان، جهیزیه، نفت و گاز در کارگروه نمایشگاه های استان شامل اداره کل صنعت، معدن تجارت، شرکت نمایشگاه های استان و شهرداری ها تصویب شده است.

او گفت: در این نمایشگاه ها که قرار است در شهرستان های مختلف استان برپا شود شرکت های تولید کننده محصولات خود را به منظور معرفی عرضه می کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: برپایی نمایشگاه های تخصص افزون بر آشنایی عموم شهروندان با آخرین محصولات تولیدی به دلیل عرضه مستقیم از سوی شرکت های تولیدی با قیمتی مناسب تر از بازار ارائه می شود.

موسویان گفت: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل از امروز پانزدهم دی ماه به مدت پنج روز در محل برپایی نمایشگاه های گچساران واقع در پشت ترمینال شهر دوگنبدان گشایش یافته است.

او گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار پس از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان برپا شده است.

موسویان گفت: در نمایشگاه مبلمان گچساران ۱۸ شرکت تولیدی آخرین محصولات تولیدی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.