سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واقفان بانی اشتغال ۶۰۰ نفر در فارس

به همت واقفان زمینه اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر در کارخانه دانش سلامت کوثر تولیدکننده تجهیزات پزشکی استان فارس فراهم شده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز -حجت الاسلام موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه خیران و واقفان بانیان و موسسان کارخانه موقوفه دانش سلامت کوثر هستند گفت: در این کارخانه بیش از ۵۰۰ نوع کالا و ۳۰ هزار قطعه پزشکی از ایمپلنت‌های ارتوپدی تولید می‌شود و برای ۶۵۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: کارخانه موقوفه دانش سلامت کوثر اولین شرکت دانش بنیان در سازمان اوقاف کشور است که با سرمایه گذاری از محل موقوفات نهاد نماینده مقام معظم رهبری و سازمان اوقاف استان با هدف کمک به مردم و رفع بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه راه اندازی شده است.

ناظمی، مدیر کارخانه نیز با اشاره به اینکه این کارخانه در فضایی به وسعت ۳ هزار مترمربع و ۶ هزار مترمربع زیربنا ساخته شده است گفت: با توجه به پتانسیل موجود حدود ۲۰ درصد از نیاز کشور به تجهیزات و قطعات ایمپلنت‌های ارتوپدی، ستون فقرات، نوروسرجری و طب ورزشی از طریق این کارخانه تامین می‌شود و از خروج بیش از یک میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

ناظمی، گفت: تولیدات این کارخانه نه تنها در بیمارستان‌های شیراز که در کل کشور و حتی کشور‌های عراق، سوریه و عمان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای کشور هم ارز آوری دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.