مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تنها تلاش و تمرکز بر کار است و هنگامی که امور برای خدا و در راه خداوند باشد قطعا نتایج مطلوب و اثر بخش خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف فارس در سمینار یکروزه بررسی عملکرد ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه فارس با تاکید بر اهمیت تحقق برنامه عملیاتی ادارات گفت: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تنها تلاش و تمرکز بر کار است و هنگامی که امور برای خدا و در راه خداوند باشد قطعا نتایج مطلوب و اثر بخش خواهد داشت.

او به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه جمهوری اسلامی ایران اشاره و اضافه کرد: هر یک از ما در مسیر فعلی خود می توانیم و باید بهترین باشیم و آن را موثرترین و مهم ترین مسیر کشور برای تحقق اهداف عالی نظام بدانیم و تنها در این صورت است که ضمن رضایت خاطر از تلاش خودمان موفق خواهیم بود.

موسوی موقوفه دانش سلامت کوثر را نقطه عطفی در حوزه سرمایه‌گذاری و بهره‌وری اقتصادی موقوفات دانست و بیان کرد: قطعاً یکی از راه‌های برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها می‌تواند به کمک سرمایه‌های ارزشمند و با برکتی همچون وقف و امور خیریه میسر شود و در این راستا باید به دانش و تجربه جوانان کشور نیز اعتماد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار