سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۱ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های بوشهر هستند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: ۱۱۱ زندانی جرائم غیر عمد با ۶۵ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های استان هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر، رضا مقبلی قرائی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: ۱۱۱ زندانی جرائم غیر عمد با ۶۵ میلیارد تومان بدهی چشم انتظار کمک خیران  هستند.

به گفته او، اگر خیران بتوانند یک دهم این مبلغ را که ۶.۵ میلیارد تومان می‌شود کمک کنند، با گرفتن رضایت از شاکیان، زمینه آزادی آن‌ها تا قبل از نوروز فراهم می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: با همت خیران، ستاد دیه و گذشت شاکیان ۱۳ زندانی جرائم غیر عمد در این استان به تازگی آزاد شدند.

به گفته مقبلی قرائی، کل بدهی این زندانیان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است، که شاکیان بخشی از آن را بخشیده‌اند و ۳۴۷ میلیون تومان نیز از سوی خیران پرداخت شد تا زمینه آزادی این افراد در استان فراهم شود.


بیشتر بخوانید


او، اختصاص سه میلیارد تومان کمک از طرف صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال زندانیان و تهیه ۱۳۰ بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی به همت خیران و سازمان‌های همکار برای خانواده مددجویان را، از جمله کارهایی عنوان کرد که برای کمک به زندانیان و خانواده‌هایشان انجام گرفته است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر همچنین گفت: استان بوشهر جایگاه دوم کشور از نظر کاهش جمعیت کیفری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ک

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.