سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث باند دوم اردبیل -سرچم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث باند دوم قطعات یک تا چهار جاده اردبیل – سرچم اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: این اعتبار از محل ماده ۵۶ با همکاری وزارت راه و شهرسازی، شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور و بانک صادرات ایران پرداخت خواهد شد و مقرر شده با اختصاص این اعتبار از محل ماده ۵۶ بالغ بر ۵۸ کیلومتر از مسیر اردبیل-سرچم تبدیل به دوبانده شود.

او گفت: شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور متولی اصلی پرداخت این اعتبار است که برای طرح بهسازی راه اصلی نمین – آستارا، پونل و اردبیل – سرچم نیز از این محل اعتبار قابل قبولی اختصاص می‌یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: منابع مالی ۷۵۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان برای تبدیل به بزرگراه از منابع ملی و ردیف بودجه سالانه قابل تامین است و سازمان برنامه و بودجه هم در این زمینه همکاری نزدیکی دارد.

شایقی گفت: با افزایش ۲۰ برابری اعتبارات در حوزه راه‌سازی در چهار سال اخیر بیش از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته تا توسعه بزرگراه‌ها در استان اردبیل شتاب گیرد.

او درباره تامین اعتبار لازم در پروژه کلور –درام شهرستان خلخال گفت: بانک مسکن با تامین یک هزار میلیارد ریال اعتبار در اجرای این پروژه اقدام کرده تا احداث این مسیر توسعه و شتاب بیشتری بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: برای احداث این مسیر علاوه بر یک هزار میلیارد ریال فاینانس بانک مسکن قرار است از محل منابع ملی جهش تولید و توازن نیز ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شود.

استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.