سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتائب حزب الله عراق:

انتقام خون شهدا حقی است که نمی‌توان از آن گذشت

حزب الله عراق ضمن تشکر از حضور پرشور مردم عراق در مراسم سالگرد شهدای مقاومت، تاکید کرد که انتقام خون رهبران شهید، حقی مسلم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، مقاومت اسلامی کتائب حزب‌ الله عراق روز دوشنبه با قدردانی از حضور جوانان در تظاهرات یک میلیونی به مناسبت دومین  سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت تاکید کرد که انتقام خون رهبران شهید، حقی مسلم است.

کتائب حزب الله در بیانیه خود اظهار کرد که مردم عراق با حضور در تجمع میلیونی به مناسبت شهادت فرماند‌هان پیروزی، سیلی محکمی به صورت آمریکای مستکبر زدند. آمریکایی‌ها این توهم را داشتند که با ترور فرماندهان پیروزی شعله مقاومت را در دل مردم خاموش می‌کنند و مردم، مقاومت را رها می‌کنند، اما مردم با اثبات وفاداری و استواری خود به راه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

حزب الله عراق همچنین اظهار داشت که حضور مردم عراق در این تجمع باعث شادی دل فرماندهان پیروزی می‌شود و نشان دهنده این است که راه مقاومت ادامه دارد و انتقام خون شهدا حقی است که از آن دست نخواهند کشید.

در انتهای این بیانیه آمده است: «بخواب ای سلیمانی و‌ ای ابومهدی عزیز. لعن و نفرین، قاتلان شما را فراگرفته و شرم و ننگ از آن‌ها پاک نخواهد شد.»

شمار زیادی از مردم عراق روز شنبه در تظاهراتی با عنوان «واکنش میلیونی» در چارچوب فعالیت‌های مربوط به دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شرکت کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۲:۵۱ ۱۴ دی ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء والصدیقین : ای سردار دلها ای صدیق شهید ای فرمانده محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص به جسمهای سوخته اربا اربایتان و دست قطع شده تان همچون سردار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس ع قسم که انتقام بسیار بسیار بسیار سخت خار ذلیل نابود کننده ایی در انتظار آمریکایها و انگلیسیها و صهیونیستها و سعودیهای تروریست است که برای ترور شما خوبان با هم همدست شداند و نقشه مشترک کشیدند در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و سر تا سر جهان و تا اخراج و نابودیشان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و پاکسازیشان از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص امت بپاخواسته واحده رسول الله ص امت یکپارچه حزب الله در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص از پا نخواهند نشست و نماز شکرانه پیروزی و فتح بزرگ را در مسجد قدس شریف آزاد شده توسط رزمندگان سپاه قدست که متشکل از همه رزمندگان دلاور مردان مرد محور مقاومت اسلامی هستند خوانده خواهد شد تا دشمنان ایران اسلامی و دشمنان محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص بدانند منظور از انتقام سخت بزرگ چیست و چگونه خواهد بود . برای شادی ارواح مطهر و ملکوتی و بلندمرتبه جمیع صدیقین شهدا بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
خواننده
۰۹:۵۴ ۱۴ دی ۱۴۰۰
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)و همچنین تسلیت بمناسبت دومین سالگرد پرواز ملکوتی سردار سلیمانی عزیز.2 سال از ترور ناجوانمردانه سردار دلها توسط دشمنان قسم خورده و مزاحمان همیشگی منطقه خاور میانه میگذرد و هر روز در جرائد و رسانه ها بحث انتقام و قصاص عاملان مطرح میشود .اما غیر از حمله موشکی به عین الاسد کار خاص دیگری صورت نگرفته و هنوز امریکا و متحدان بی حیا هر از چندی بحث تهدید و حمله را به پیش میکشند.ایا وقت ان نیست یه ضرب شست محکم به یاوه گویان در منطقه نشان دهیم.انتقام پس کی کی کی