سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌ها

رئیس شبکه بهداشت ماهشهر گفت: مردم هنگام شرکت در آیین عزاداری ایام فاطمیه اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت ماهشهر گفت: از عموم شهروندان فهیم خواهشمندیم هنگام شرکت در آیین عزاداری ایام فاطمیه کلیه اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان یکی از اهداف شروع به کار کارگروه بیماری‌های غیرواگیر را پیشگیری از مرگ‌های زودرس عنوان کرد.

عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندر ماهشهر گفت: نقاهتگاه حیوانات بلاصاحب راه اندازی شد و چنانچه شهرداری‌ها به تعهدات خود عمل نکنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

او گفت: کلیه ادارات عضو این کارگروه باید طبق شرح وظایف تعریف شده با جدیت در به منظور تحقق اهداف این کارگروه حضور فعال داشته باشند.

 کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب، بررسی وضعیت آب شهرستان، بررسی وضعیت کشتارگاهها، بررسی وضعیت لایروبی جداول روباز و همچنین کارگروه بیماری‌های غیرواگیر در دستور کار ورای سلامت و امنیت غذایی قرار گرفت.

با شیوع بیماری کرونا و سویه‌های آن جمعیت زیادی به این ویروس مبتلا و جان خود را از دست دادند، خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و تداوم آن مستلزم رعایت اصول بهداشتی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.