سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازوند:

همه ایرانیان به «حاج قاسم سلیمانی» ارادت و اعتقاد قلبی دارند

استاندار کرمانشاه با بیان این‌که همه ایرانیان به «حاج قاسم سلیمانی» ارادت و اعتقاد قلبی دارند، گفت : شهید سلیمانی یک نماد و الگویی بزرگ نَه فقط برای ملت ایران که برای جهان اسلام است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : من از سال ۱۳۶۴ در کرمان در خدمت حاج‌قاسم بودم و به ایشان ارادت دارم، اما بنایی بر تعریف کردن خاطره از این شهید ندارم و هرگز این کار را انجام نخواهم داد؛ فقط این را می‌توانم بگویم که مردم حاج‌قاسم را به‌عنوان یک نماد فداکاری در ذهن خود می‌دانند.

همه ایرانیان به حاج‌قاسم ارادت و اعتقاد قلبی دارند، محبوبیت و مقبولیت حاج‌قاسم نه در یک جریان خاص بلکه در بین تمام جناح‌های سیاسی و فکری بسیار بالاست و همه آنان سردار سلیمانی را به‌عنوان نماد و الگویی بزرگ قبول دارند.

اگر بگویم که همه مدیران در حال ادامه راه حاج‌قاسم هستند دروغ گفته‌ام، زیرا اگر ما همانند حاج‌قاسم عمل می‌کردیم اکنون شرایط کشور بسیار بهتر از وضعیت فعلی بود؛ درعین‌حال نباید توقع داشت که همه تبدیل به حاج‌قاسم شوند، زیرا سردار سلیمانی در دنیا فقط یک نفر بود و دیگر مانند او نخواهد آمد.

سردار سلیمانی فقط متعلق به ملت ایران نیست، جهان اسلام به‌مراتب بیشتر از ما حاج‌قاسم را می‌شناسند.

با اشاره به دیدار یک‌ماه پیش خود با فرمانده بسیج مردمی استان دیاله عراق ایشان در این دیدار به من گفت که حرف زدن و مکالمات تلفنی من با حاج قاسم، برایم مانند نماز خواندن و یک عبادت بود.

حاج‌قاسم صد‌ها ویژگی خاص داشتند و اگر هر مدیری تنها یکی از خصلت‌های او را هم در نظر بگیرد و الگو قرار دهد، بی‌شک در خدمت‌رسانی به مردم موفق خواهد بود.

مردم‌داری، نوع‌دوستی اخلاص، وقت‌شناسی، مرد میدان بودن و خستگی‌ناپذیر بودن از جمله ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی سردار سلیمانی بود که نیاز امروز جامعه ماست .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.