فرماندار کرمانشاه گفت : مکتب شهید سلیمانی باید در تمامی بخش‌های جامعه پیاده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری به ترویج مکتب حاج قاسم نیاز داریم، گفت : حاج قاسم الگوی خوبی برای همه اقشار جامعه است و برای حل مشکلات در عرصه‌های مختلف باید مکتب شهید سلیمانی در تمامی بخش‌های جامعه پیاده شود.

برای تثبیت و تداوم راه انقلاب به مکتب حاج قاسم نیاز داریم، در شرایط کنونی تنها راه مقابله با مشکلات در حوزه‌های مختلف خدمتگزاری صادقانه مدیران بر اساس مشی حاج قاسم است.

مکتب حاج قاسم بهترین الگو برای نسل جوان است برای پیشبرد امور باید منش، روش و گام‌های این سرباز ولایت را بشناسیم و در همان مسیر گام برداریم.

حاج قاسم به عنوان فرماندهی شجاع و الگوی خوبی برای همگان است باید مکتب و راه حاج قاسم را به جهانیان بشناسانیم.

حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی به عنوان یکی از افتخارات بزرگ است دشمنان در جریان تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی عظمت مسلمانان را نظاره گر بودند.

ویژه برنامه اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها، ساعت ۱۵ روز دوشنبه (۱۳ دی ماه) در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

با دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم گرمیداشت حاج قاسم، خواستار برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی در سطح تمامی بخش ها، دهستان‌ها و روستا‌ها هستیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.