سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید بیش از۲۷ هزار تن محصول از سوی تعاون روستایی قزوین

تعاون روستایی قزوین بیش از ۲۷ هزار تن محصول به شکل تضمینی و حمایتی خریداری کرده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: ۲۷ هزار تن محصول کشاورزی شامل گندم، کلزا و کشمش به شکل تضمینی و حمایتی امسال از سوی این دستگاه از کشاورزان استان خریداری شده است.

رحمانی افزود: از این میزان ۲۴ هزار و ۶۰۰ تن خرید تضمینی شامل گندم و کلزا به ترتیب به میزان ۲۱ هزار تن و سه هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

این مسئول گفت: در سال جاری همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ تن کشمش به شکل حمایتی از کشاورزان استان قزوین خریداری شده که خرید با نرخ روز همچنان ادامه دارد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین همچنین گفت: در سال جاری خرید توافقی جو، ذرت، تفاله چغندر و سویا نیز در دستور کار تعاون روستایی استان قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت تعاون روستایی در حوزه تنظیم بازار کالا‌های اساسی بخش کشاورزی، گفت: در همین راستا توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب تنظیم بازار از سوی شرکت‌های استارتاپی با هماهنگی تعاون روستایی در حال انجام است.

این مسئول گفت: شهروندان با مراجعه به سایت‌های معتبر خرید اینترنتی قزوین می‌توانند هرشانه تخم مرغ را با نرخ مصوب (۴۴ هزار تومان) بدون هزینه حمل بار درب خانه تحویل بگیرند.

رحمانی در ادامه از انتخاب مباشر خرید میوه شب عید خبر داد و اظهار داشت: در حال رایزنی و انتخاب سردخانه‌ها برای خریداری و انتقال میوه‌ها شامل سیب و پرتقال هستیم.

وی افزود: میوه‌های خریداری شده در ایام پایانی سال در غرفه‌های اعلام شده با نرخ مصوب تنظیم بازار کالا‌های اساسی به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.