مدیر تعاون روستایی استان قزوین از توزیع هوشمند کالا‌های اساسی از طریق یکی از استارت‌آپ‌های بومی این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از توزیع هوشمند کالا‌های اساسی در قزوین خبر داد و گفت: توزیع هوشمند مواد غذایی و محصولات کشاورزی در راستای حذف دلالان از چرخه تولید، توزیع، نظارت بر بازار و در نهایت رضایت مصرف کننده انجام می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه کالا‌های تنظیم بازاری قیمت تعیین شده و مشخصی دارند و بر اساس همان نرخ توزیع خواهند شد، افزود: توزیع اینترنتی تخم‌مرغ تنظیم بازاری با قیمت مصوب در شهر قزوین آغاز شده و هر شانه تخم‌مرغ به قیمت ۴۴ هزار تومان به درب منازل شهروندان ارسال خواهد شد.

او با اشاره به اینکه توزیع تخم مرغ از طریق یکی از استارت‌آپ‌های بومی استان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در این طرح به تدریج توزیع اینترنتی ۱۴ قلم کالا‌های مصرفی شامل مرغ، شکر، روغن، برنج، لبنیات و... انجام خواهد شد.

رحمانی اضافه کرد: در خرید اینترنتی با ارسال لوکیشن، مکان خرید و خریدار مشخص می‌شود که این محصول برای مصرف خانگی یا غیر خانگی مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه به زودی سامانه بازرگام هم به این طرح اضافه خواهد شد، افزود: مردم با مراجعه به این سامانه می‌توانند پس از انجام ثبت‌نام، خرید خود را به راحتی ثبت کنند و در کوتاه‌ترین زمان به دستشان می‌رسد.

رحمانی با بیان اینکه امسال مسئولیت تامین و توزیع میوه شب عید بر عهده تعاون روستایی قرار گرفته است، گفت: امسال بخشی از میوه شب عید هم به صورت هوشمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز جامعه
۰۸:۱۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام قیمت مصوب دولت برای تخم مرغ شانه ای 43 000 چهل و سه هزارتومنه چرا 44000تومن تو سایت نوشتید خود شما اولین قانون شکن جامعه محسوب میشد
آخرین اخبار