سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پدیده

سپاهان امروز در دیداری خارج از خانه در مشهد به مصاف پدیده خواهد رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سپاهان امروز در دیداری خارج از خانه در مشهد به مصاف پدیده خواهد  رفت.  دیدار برابر شهرخودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و کادر فنی سپاهان بهترین‌های خود را برای این بازی انتخاب خواهد کرد.

چهار شکست در پنج بازی آخر سبب شده تا سپاهانی‌ها در مصاف هفته سیزدهم برابرپدیده  انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی و پایان دادن به ناکامی‌هایشان داشته باشند و به همین دلیل کادر فنی هم سعی خواهد کرد بهترین ترکیب ممکن را راهی میدان کند.

با این وصف در خط دروازه نباید شاهد تغییر آنچنانی باشیم، ولی در خط دفاعی شاید شاهد یک تغییر باشیم و آن تغییر هم بازگشت عزت پورقاز به ترکیب اصلی نسبت به مصاف برابر پرسپولیس باشد.

در خط میانی محتمل‌ترین ترکیب حضور محمد کریمی در کنار ریگی است تا یک خط جلوتر نیز سروش رفیعی به میدان برود. البته که اگر نویدکیا بخواهد تیمی هجومی‌تر در این مسابقه داشته باشد، شاید ریگی در کنار علی محمدی و سروش سه بازیکن خط میانی را شکل بدهند.

درنهایت مهم‌ترین تصمیم کادر فنی سپاهان در خط هجومی خواهد بود؛ جایی که آن‌ها باید یکی از میان سجاد و شهریار را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب کنند تا در کنار فرشاد احمدزاده و محمدرضا حسینی ترکیب سه بازیکن هجومی تیم نیز شکل بگیرد.

در این بخش البته شاید شاهد تغییراتی نیز باشیم و این احتمال وجود دارد تا احمدزاده یک خط عقب‌تر بازی کند تا فرصت حضور توامان حسینی، شهباززاده و مغانلو فراهم شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.