سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براساس نظرسنجی‌های جدید:

بایدن سال میلادی جدید را با هواداران کمتری نسبت به ترامپ آغاز کرد

نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهند رئیس‌جمهور سابق آمریکا با اختلاف ۵ درصد می‌تواند رئیس‌جمهور کنونی را در انتخابات شکست دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه نیوزویک با محاسبه میانگین نظرسنجی‌های انجام شده در ماه گذشته، نتیجه گرفت که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، با اختلاف ۵ درصد می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از «جو بایدن» همتای کنونی خود، پیشی بگیرد.

بنابر اعلام این نشریه نظرسنجی‌های انجام شده در ماه‌های واپسین سال ۲۰۲۱ میلادی نشان می‌دهد که ترامپ اختلاف ۴.۸ درصدی با بایدن دارد و از او پیشی گرفته است.

همچنین میانگین نظرسنجی‌های اواخر سال گذشته میلادی نشان می‌دهد که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ (۱۴۰۲) آمریکا ترامپ آرای ۴۶ درصد از رأی‌دهندگان را به دست خواهد آورد در حالی که تنها ۴۱.۲ درصد از بایدن حمایت خواهند کرد.

این نظرسنجی‌ها در بازه زمانی ۳ نوامبر (۱۲ آبان) تا ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) انجام شده‌اند. یکی از این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد ترامپ ۸ درصد از بایدن پیشی گرفته است و تنها ۴۱ درصد از افراد از بایدن حمایت خواهند کرد.

تنها در یکی از این نظرسنجی‌ها که از سوی وال استریت ژورنال گرفته شده، بایدن توانست ۱ درصد از ترامپ جلوتر باشد.

از طرفی به تازگی نظرسنجی جدید اختصاصی آکسیوس نشان داد که آمریکایی‌ها نسبت به وقایع آینده در سال ۲۰۲۲ نگران هستند. مشکلات شغلی، دموکراسی و اقتصاد به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم در نگرانی‌های مردم را دارند.

شهروندان آمریکا در نظرسنجی‌ها اعلام کرده بودند «ترامپ» و «کووید» دو کلمه‌ای هستند که کمتر از باقی کلمات دوست دارند، بشنوند.

چندی پیش فاکس‌نیوز نیز اعلام کرد بنا بر نظرسنجی‌های جدید میزان محبوبیت جو بایدن کاهش یافته و ۶۹ درصد آمریکایی‌ها از اقدامات دولت بایدن در خصوص تورم ناراضی هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.