سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

آرامش و امنیت امروز را مدیون خون شهداء هستیم

سردار القاصی مهر گفت: شهداء حق بزرگی برگردن ملت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ، گفت: اگر امروز بخواهیم بهترین الگو را برای زندگی انتخاب کنیم سبک و سیره شهدا بهترین الگو است و با وجود رشادت‌های این عزیزان بوده است که امروز سربلند زندگی می‌کنیم.

او ارج نهادن به مقام والای شهداء، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تجلیل از صبر و شکیبایی خانواده معظم شهداء و ایثارگران را از وظایف مسئولان دانست و گفت: شهداء انسان‌هایی آزاده و وارسته بوده که با تبعیت از ولی زمان خود به قرب و رضوان الهی رسیدند و به ما آموختند که کسانی که در مکتب عاشورا تربیت یافته باشند انسان‌های وارسته و آزاده خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اگر امروز ما به لطف پروردگار شاهد سربلندی ایران اسلامی و امنیت در جامعه هستیم همه این‌ها نتیجه جانفشانی و خون پاک شهیدان است.

او به اهمیت تکریم خانواده معظم شهداء اشاره کرد و گفت: خانواده شهداء از عزیزترین مطاع خود برای سربلندی ایران اسلامی که همان جان عزیزان خود بود گذشتند، لذا همه ما موظف به خدمتگزاری بی منت بی آنها هستیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.