سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت ۹ بازیکن اصفهانی به آخرین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران ۹ بازیکن اصفهانی را به آخرین اردوی تیم ملی بزرگسالان جهت شرکت در مسابقات آسیایی هند دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آخرین اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشورمان به منظور حضور در مسابقات آسیایی هند در تهران و کیش برگزار می شود،به همین منظور مریم ایراندوست ۲۶ بازیکن را به این اردو دعوت کرد تا در نهایت از بین آنها ۲۳ بازیکن در لیست نهایی قرار بگیرند. در بین این بازیکنان ۹ بازیکن از تیم های اصفهانی دعوت شدند.

هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، مرضیه نیکخواه، سارا ظهرابی نیا، ثناصادقی (بازیکنان سپاهان)، زهره کودایی، الهام فرهمند و  مرضیه فیضی(بازیکنان ذوب آهن) به آخرین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور پیش از اعزام به هندوستان دعوت شدند.

هاجر دباغی در حال‌حاضر بازیکن تیم فولادمبارکه سپاهان است و اکنون در  آستانه خانم گلی نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور جام کوثر  قرار گرفته، لازم به ذکر است این بازیکن تنها چند قدم تا ۱۰۰ گله شدن فاصله دارد.

فاطمه عادلی (مدافع) مینا نافعی( دروازه‌بان)  مرضیه نیکخواه(مهاجم) ، سارا ظهرابی نیا(هافبک)، ثناصادقی (هافبک) بازیکنان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هستند که با درخشش خود در ۷ هفته اخیر لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور جام کوثر توانستند نظر سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان را به خود جلب کنند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی توانست اولین صعود تاریخ خود به جام ملت‌های آسیا را رقم بزند که زهره کودایی سنگربان جنوبی فوتبال ایران نقش اصلی را در این تاریخ‌سازی داشت؛ چرا که کودایی توانست مقابل بنگلادش و اردن در مرحله انتخابی کلین‌شیت کند و ۱۸۰ دقیقه دروازه‌اش را در مقابل رقبا بسته نگه داشت.

با این درخشش حالا همه نگاه‌ها متوجه زهره کودایی است تا او بتواند در جام ملت‌ها هم در مقابل رقبایی چون هند، چین و چین‌تایپه بدرخشد و به روند درخشان خود در تیم ملی ادامه دهد.

همچنین الهام فرهمند هافبک تیم ذوب آهن اصفهان که پس از یک فصل دوری به رقابت ها بازگشت و توانست با وجود مادر بودن به درخشش خود ادامه دهد، همچنین مرضیه فیضی در حال حاضر مدافع ذوب اهن است.

استان‌های کرمان و اصفهان به ترتیب با ۱۰ و ۹ ملی پوش بیشترین تعداد بازیکن در تیم ملی فوتبال بانوان را دارند.

تیم ملی فوتبال بانوان روز جمعه ۲۴ دی‌ماه عازم هند می‌شود و از ۲۶ بازیکن دعوت شده به اردو ۲۳ بازیکن به مسابقات اعزام خواهند شد. ‌

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.