سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران ۱۰ بازیکن اصفهانی را به اردو تیم ملی فراخواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم ملی فوتبال زنان ایران مهیای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند می‌شود و مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی در تلاش است تا بتواند بهترین بازیکنان را برای حضور در جام ملت‌ها انتخاب کند؛ او وعده داده بود که با آغاز لیگ مسابقات را زیرنظر خواهد گرفت و همه بازیکنان را می‌بیند و مطمئنا تلاش هیچ بازیکنی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی از چشم او دور نخواهد بود.

 ایراندوست در  هفته‌های نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان وعده خود را عملیاتی کرد و به ورزشگاه‌های انقلاب کرج، رشت، فولاد شهر اصفهان سفر کرد  و از نزدیک نظاره‌گر چند مسابقه  از تیم‌های فوتبال زنان  بود  که بازیکنان  تیم‌های اصفهانی هم در این چند سفر  از چشم ایراندوست دور نماندند.

اردوی پیش روی تیم ملی فوتبال بانوان از روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود، این اردو از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان به همین بهانه ۳۰ بازیکن را به اردو فراخوانده است.  

کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان امیدوار است دراین اردو شاهد حضور همه بازیکنان باشد با توجه به اینکه فرصت زیادی تا شروع بازی‌های جام ملت‌ها باقی نمانده و از همه مهمتر فدراسیون فوتبال در تدارک بازی‌های دوستانه با تیم‌های خوب خارجی گام‌های جدی تری بردارد.

برهمین اساس مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده را  اعلام کرد و در این ۱۰ بازیکن دختر از بازیکنان تیم‌های سپاهان و ذوب آهن حضور داشتند، اسامی این بازیکنان دعوت شده اصفهانی   به شرح زیر است:
زهره کودایی، هانیه علیمردانی، الهام فرهمند، فاطمه مردانی، مرضیه فیضی (بازیکنان ذوب آهن) سارا ظهرابی نیا،  هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مرضیه نیکخواه،   و ثنا صادقی (بازیکنان سپاهان)

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.