سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش جهادی مکتب حاج قاسم ویژه زندانیان استان مرکزی برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی از برگزاری دومین رزمایش جهادی مردمی مکتب حاج قاسم ویژه زندانیان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید عباس حسینی دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی گفت: دومین رزمایش جهادی مردمی مکتب حاج قاسم ویژه زندانیان و خانواده‌های زندانی از تاریخ ۱۳ دی ماه تا ۲۲ بهمن به صورت سراسری در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود.

حسینی گفت: این رزمایش در ابعاد مختلف به صورت سراسری در استان برگزار خواهد شد و مراسم‌های فرهنگی، ورزشی و مسابقه بزرگ نقاشی با موضوع شهادت حاج قاسم و حمایت از خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های مهم این قرارگاه در استان است.

او گفت: عدالت محوری و توجه به اقشار ضعیف و مظلوم از ویژگی‌های مهم مکتب حاج قاسم به شمار می‌رود چرا که رهایی و بازگشت به آغوش جامعه و داشتن زندگی سالم و پاک امروز برای زندانیان و خانواده‌هایشان از اولویت‌های جامعه اسلامی است.

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی گفت: مساعدت‌های کمک تحصیلی برای فرزندان آسیب دیده و نیازمند، ارائه مشاوره‌های اجتماعی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در زندان نیز از برنامه‌های دیگر این قرارگاه است که می‌تواند کمک شایانی در ارتقا این بخش باشد.

او گفت: تهیه جهیزیه آسان برای فرزندان زندانیان با هدف کمک به خانواده‌های آنان جهت بر طرف نمودن دغدغه و مشکلات این عزیزان انجام خواهد شد که در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

حسینی گفت: توجه به بخش اشتغال زودبازده در زندان از محور‌های دیگر این رزمایش است که با بررسی‌های انجام شده و هماهنگی با کارگاه‌ها و استفاده از ظرفیت زندانیان به ویژه تابلو دوزی، خیاطی بتوان حمایت‌های خوبی در این خصوص انجام داد.

او گفت: جهت کمک وضعیت معیشتی و آسیب دیده خانواده‌های زندانیان با برنامه ریزی‌های انجام شده تعداد ۵۰۰ بسته غذایی برای این عزیزان در نظر گرفته شده است که در اختیارشان قرار می‌گیرد.

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی گفت: همدلی و مشارکت نهاد‌های انقلابی به ویژه اداره کل زندان‌ها، سپاه و بسیج، دادگستری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد علوی، بنیاد احسان و حمایت‌های خیرین و آحاد مردم در این رزمایش جهادی ستودنی است و ان شاء الله بتوانیم نتایج خوبی و ثمرات ماندگاری در این طرح جهادی داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.