سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تضعیف ناپایداری جوی در کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار در جو استان کرمانشاه تضعیف شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، به دلیل جابجایی سامانه بارشی به سمت عرض‌های پایین، شرایط ناپایدار در جو استان تضعیف شده است گفت: شاهد بارش‌هایی به خصوص در نواحی شرقی استان کرمانشاه خواهیم بود.

او افزود: با این حال، تا روز دوشنبه، علاوه بر افزایش ابر، گاهی اوقات وزش باد و مه صبحگاهی، شاهد بارش‌هایی بخصوص در نواحی شرقی استان کرمانشاه خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اوج فعالی‌ت این سامانه بارشی در استان کرمانشاه، بیان کرد: بارش علاوه بر ارتفاعات، به تدریج در برخی نواحی سردسیر نیز به شکل رگبار برف مشاهده خواهد شد.

دولتشاهی با اعلام خبر ورود احتمالی سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه، ادامه داد: به دنبال این وضعیت، موجی دیگر در روز چهارشنبه، ممکن است مجدداً سبب بارش‌های پراکنده در سطح استان شود.

او به متوسط دمای هوای استان اشاره کرد و گفت: متوسط دمای هوا از روز دوشنبه تا چهارشنبه به شکلی نسبتاً محسوس کاهش داشته و در ۲ روز پایانی هفته نیز، افزایش نسبی دمای روزانه مهمترین پدیده جوی در سطح استان کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.