سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بیش از پنج هزار دانش‌آموز کردستانی در مسابقه نور باران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از شرکت بیش از پنج هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان در مسابقه نور باران، حفظ موضوعی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از شرکت بیش از پنج هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان در مسابقه نور باران، حفظ موضوعی قرآن کریم خبر داد و گفت: پس از پایان مسابقه براساس قرعه کشی ۷۲ دانش آموز به عنوان نفرات برتر و برگزیده معرفی شدند.

 نریمانی افزود: در این مسابقه که به مناسبت هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز برگزار شد پنج هزار و ۵۹۳ دانش آموزان دوره ابتدایی استان شرکت و تعداد ۱۴۴ نفر به مرحله قرعه کشی راه پیدا کردند.

کسب ۲ عنوان برگزیده کشوری توسط فرهنگیان کردستانی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در ادامه اعلام کرد: جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی در راستای سیاست­گذاری برای متناسب­‌سازی موضوعات اردو‌های دانش‌­آموزی به عنوان یکی از موثرترین ابزار‌ها در زمینه تجلی فضایل اخلاقی و رفتاری دانش‌­آموزان برگزار شد.

او افزود: در این جشنواره ۲ نفر از فرهنگیان استان شامل نادرحسین پناهی و حسیبه جلالی از شهرستان دیواندره در بخش طرح‌های توسعه اردوگاه‌ها حائز عناوین برگزیده کشوری شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.