سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدرا برای مقابله با بارش‌های سیلابی به حالت آماده باش درآمد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا، از آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان این شهر برای مواجهه با بارندگی‌های احتمالی و پیشگیری از بروز خسارت‌های ناشی از بارش‌های سیلابی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجتبی پارسایی در حاشیه بازدید سرزده از شهر صدرا گفت: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی مستمر تا اواسط این هفته و امکان وقوع سیلاب و سوانح متعاقب آن تیم‌های متفاوت مدیریت بحران شهرداری که از قبل تشکیلات و ساختار آن‌ها مشخص شده به صورت ۲۴ ساعته حضور فعال داشتند تا در صورت بروز هر گونه سانحه در سطح شهر بتوانند در سریعترین زمان واکنش متناسب را انجام دهند.

او با تاکید بر لزوم آمادگی و در دسترس بودن تیم‌ها و تمام امکانات و تجهیزات، گفت: برخی اقدامات کلان و اصلاحی برای آینده مد نظر هست از جمله تغییرات در حوزه شهرسازی و اصلاح نواقصی که امکان بروز مشکلات در بحران‌ها را دارد، خرید برخی ماشین آلات عمرانی از جمله مینی بیل، باب کت و بیل بکهو با مالکیت شهرداری که از هزینه‌های پرداختی به پیمانکاران بکاهد و سرعت اقدام عمل را نیز افزایش بدهد.

پارسایی گفت: هر چند آبگرفتگی‌هایی در سطح شهر وجود داشت، اما عملیات خدمت رسانی نسبت به قبل وضعیت مطلوبتری داشته است و اقدامات اصلاحی لازم در راستای حل ریشه‌ای مشکلات فعلی در دست تدوین و اجرا قرار دارد.

بهزاد پرنیان، شهردارصدرا نیز در حاشیه این بازدید از عملکرد نیرو‌های مستقر در معابر و تقاطع‌های اصلی شهر صدرا گفت: فعال بودن تیم‌های ۲۴ ساعته شیفت‌های مدیریت بحران شهرداری، گشت‌های مستمر تیم‌های عملیاتی و رصد مداوم سطح شهر، ساماندهی تیم‌های امدادی، تست و آمادگی کامل تجهیزات امدادی مورد نیاز، هماهنگی تیم‌های عملیاتی واحد‌های مختلف ذی ربط، بررسی و پاکسازی مستمر جداول، کانال‌های سیل بر، مسیل‌ها و آبراهه‌های سطح شهر و حوزه‌های آبریز، شناسایی و رفع خطر نقاط و عوامل مستعد سانحه در زمان بروز سیل در این ایام از جمله مهمترین کار‌های انجام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرداری صدرا بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جدید صدرا همچنین از آمادگی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های خدوم شهرداری که در این وضعیت جوی با تمام توان برای حل مشکلات و کمک به آسایش شهروندان تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.