سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته نوزدهم لالیگا؛

رئال مادرید به دنبال پایان خوش برای نیم فصل اول لالیگا/ کار سخت اتلتیکو مادرید برای خروج از بحران

در چارچوب بازی‌های هفته نوزدهم لالیگا امروز ۶ دیدار دیگر برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات به مصاف هم می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لالیگا، امروز ۶ دیدار دیگر برگزار خواهد شد و در یکی از مهم‌ترین بازی ها، رئال مادرید صدرنشین به مصاف ختافه خواهد رفت.  

کهکشانی‌ها که از ۵ بازی گذشته ۴ پیروزی و یک تساوی به دست آورده اند، با ۴۶ امتیاز فاصله قابل توجهی با تیم دوم جدول ایجاد کرده اند و در بازی با ختافه رده شانزدهمی به دنبال رقم زدن پایان خوش برای نیم فصل نخست هستند.  

در ۱۰ تقابل قبلی ۲ تیم رئال مارید به ۸ پیروزی رسیده و تنها در ۲ بازی به تساوی رسیده است. ۲۴ گل سهم کهکشانی‌ها بوده و ختافه هم تنها ۳ بار موفق به گلزنی شده است.

بارسلونا که در این فصل نتایج ضعیفی گرفته، این هفته میهمان مایورکا است. شاگردان ژاوی در صورت لغزش تیم‌های رایو وایکانو، اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد و کسب ۳ امتیاز دیدار خارج از خانه امروز می‌توانند به صعود ۳ پله‌ای در جدول امیدوار باشند.  

در حال حاضر بارسلونا با ۲۸ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و مایورکای ۲۰ امتیازی هم جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

اتلتیکو مادرید نیز که با ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده، برای حفظ و ارتقا جایگاه خود در جدول باید به مصاف رایو وایکانوی ۳۰ امتیازی برود.

جایگاه نزدیک ۲ تیم در جدول تقابل امروز آن‌ها را حساس‌تر کرده است. مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لالیگا روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و در ۳ هفته گذشته عایدی جز باخت نداشته است.  

رئال بتیس نیز که در این فصل فراتر از انتظارات ظاهر شده و با ۳۳ امتیاز در رده سوم ایستاده، برای تداوم روند خوب خود باید از سد سلتاویگوی رده چهاردهمی بگذرد.


بیشتر بخوانید


دیدار‌های هفته نوزدهم لالیگا 

یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰

ختافه - رئال‌مادرید ۱۶:۳۰

اتلتیکومادرید - رایو وایه کانو ۱۸:۴۵‌

الچه - گرانادا ۱۸:۴۵

آلاوس - رئال‌سوسیداد ۲۱:۰۰

بتیس - سلتاویگو ۲۱:۰۰

مایورکا - بارسلونا ۲۳:۳۰

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰

ویارئال - لوانته ۲۱:۰۰

اوساسونا - بیلبائو ۲۳:۳۰

کادیز - سویا ۲۳:۴۵

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.