سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزییات مراسم وداع و تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه جزییات مراسم وداع و تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در کرمانشاه را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناصر باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) کرمانشاه میزبان سه شهید گمنام خواهیم بود، گفت : این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان کرمانشاه  تشییع و تدفین می‌شوند.

پیکر این سه شهید گمنام در محل ساختمان صداوسیما، تیپ ۲۸۱ ارتش و شهرداری کرمانشاه تدفین خواهند شد، مراسم تشییع و تدفین یکی از این شهدای گمنام ساعت ۱۵ روز پنجشنبه (۱۶ دی) با تجمع هیات‌های عزاداری در محوطه شهرداری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

یکی دیگر از این شهدای گمنام ساعت ۱۰ صبح روز شنبه (۱۸ دی) در محوطه صداو سیما و دیگری نیز ساعت ۱۰ صبح روز یک شنبه (۱۹ دی) در محل تیپ ۲۸۱ ارتش آرام خواهد گرفت.

مراسم وداع با این شهدای والامقام ساعت ۲۰ روز چهارشنبه (۱۵ دی) همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در مسجدالنبی (ص) شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مراسم وداع دیگری هم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه (۱۶ دی) از چهارراه مدرس شهر کرمانشاه آغاز و تا مسجد جامع ادامه داشته و پس از آن مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع با حضور این شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

ازمردم برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین این شهدای گمنام دعوت می شود فراهم کردن بستر‌های لازم برای آشنایی نسل جوان با سیره شهدا و ایثارگران امری ضروری است که باید در جامعه ارزش گذاری شود.

ویژه برنامه‌های مرتبط با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه‌های مرتبط با شهادت سردار دل‌ها در تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی سطح استان برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.