سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازنگری ۹۴ سند استاندارد ملی در استان اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل از بازنگری ۹۴ سند استاندارد ملی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ اردبیل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و متولی قانونی در کشور مسئولیت تدوین و نشر استاندارد‌ها را بر عهده دارد گفت: بررسی استاندارد‌هایی که پنج سال از تدوین آن‌ها گذشته است از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است و بازنگری آن‌ها بطور مداوم انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: طبق برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰، بازنگری ۸۰ استاندارد ملی در دستور کار این اداره کل قرار داشت که با تلاش کارشناسان در ۹ ماهه اول امسال با انجام ۹۴ مورد بازنگری شاهد تحقق ۱۱۷ درصدی در این حوزه می‌باشیم.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: استاندارد‌های بازنگری شده در زمینه‌های چوب و فرآورده‌های چوبی، خوراک و فرآورده‌های کشاورزی، گردشگری و خدمات، اطلاعات و فناوری، برق و الکترونیک، مکانیک، مصالح ساختمانی، مدیریت کیفیت، محیط زیست و نانو بوده است.

علایی هدف از تدوین و بازنگری استاندارد‌های ملی را به روزرسانی و ارتقاء کیفیت استاندارد‌های ملی مطابق با نیاز‌های جامعه عنوان کرد.

او در ادامه گفت: علاوه بر بازنگری استاندارد‌های ملی، مشارکت در تدوین و تجدید نظر استاندارد‌های بین المللی نیز در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل ادامه داد: استاندارد استان نیز با ایجاد و فعالسازی یک کمیته فنی متناظر استاندارد‌های بین المللی در سال گذشته، در تدوین استاندارد‌های بین المللی مشارکت فعال و موثری داشته است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.