سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهش شمار افراد بستری شده در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا در آمریکا

مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا پیشبینی کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور شاهد جهش باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، شیوع فزاینده موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ مقامات مسئول را در آمریکا بسیار نگران کرده است.

بر این اساس، مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا جدیدترین گزارش و ارزیابی خود را درباره پیش بینی وضعیت کرونا در هفته‌های آتی در این کشور منتشر کرد. براساس این گزارش، این مرکز پیش بینی کرده است تا اواسط ماه ژانویه (دو هفته دیگر)، هر روز ۱۷ هزار مورد از بستری شدن در بیمارستان به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آمریکا ثبت خواهد شد.

در حال حاضر این رقم، ۹۴۰۰ مورد در روز است. مقایسه این دو رقم نشان دهنده افزایش چشمگیر بستری شدن ناشی از ابتلا به کرونا در هفته‌های آینده در آمریکاست.

براساس همین گزارش، در چهار هفته آینده بیش از ۴۵ هزار مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آمریکا ثبت خواهد شد. این رقم بسیار بیشتر از شمار فوتی‌های کرونا در چهار هفته گذشته است.

گفتنی است در هر سال، معمولا ۱۲ تا ۵۲ هزار نفر در آمریکا به علت ابتلا به آنفلوانزای معمولی جان خود را از دست می‌دهند. مقایسه این رقم با شمار فوتی‌های کرونا در چهار هفته آینده، نشان دهنده میزان مرگبار بودن کرونا در یک ماه آتی در آمریکا است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.