سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پنجمین یادواره شهدای مدافع وطن و حرم در اصفهان

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پنجمین یادواره شهدای مدافع وطن و حرم در آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پنجمین یادواره شهدای مدافع وطن و حرم در اصفهان با حضور جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح استان، خانواده شهدا و فراگیران آموزشی نیروی انتظامی برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی در این آئین گفت: برگزاری یادواره و گرامیداشت شهدا بخشی از کلاس عملی و انس با شهید و تربیت واقعی است.

سردار قاسم رضایی به یوم الله نهم دی هم اشاره کرد و گفت: فتنه گران سال ۸۸ مقابل آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و در این فضا ضربه خواص بی بصیرت عمیق بود که با حضور مردم در میدان، فتنه گران از صحنه خارج شدند.

وی به رشادت‌های سردار شهید سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: نقش شهید سلیمانی در دفاع مقدس و تامین امنیت شرق کشور بسیار برجسته بود به طوری که مرز‌های امنیت و آرامش را به دریای مدیترانه و دریای سرخ رساند.

سردار رضایی اخلاص را برجسته‌ترین خصوصیت شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: شهید سلیمانی فقط منحصر به ایران نبود و خدماتش در تامین امنیت منطقه و جهان و نابودی گروهک‌های تروریستی برای همه مردم آشکار شده است.
در پایان این آئین از جمعی خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی استان تجلیل و قدردانی شد.

در ابتدای این آئین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده سید سعید امی زاده و پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس در محل نمازخانه آموزشگاه شهید بهشتی تشییع شد.
پیکر مظهر شهید سید سعید امی زاده پس از ۴۰ سال شناسایی و به خانه بازگشت و امروز مادر در نبود پدر با فرزندش دیدار تازه کرد.


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.