فرمانده هوا فضای سپاه استان اصفهان گفت: خودباوری عامل اقتدار نظامی شده و این قابل تعمیم به کل حوزه های مدیریتی کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرتیپ پاسدار سید مهدی قریشی فرمانده هوا فضای سپاه استان اصفهان در یادواره شهدای دانش آموز و معلم تیران و کرون به رزمایش پیامبر اعظم (ص) و موفقیت‌های نظامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: موفقیت این رزمایش ناشی از توجه به توان داخلی و خودباوری فرماندهان و نیرو‌های نظامی بود.

فرمانده هوا فضای سپاه استان اصفهان گفت: تولیدات نظامی در بخش‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی در یگان‌های نیرو‌های مسلح ناشی از توجه به توان داخلی و برخواست از دانش و توانمندی نیرو‌های مهندسی در این حوزه است و اگر فرصت بیشتری را فراهم کنیم شاهد پیشرفت در دیگر بخش‌های خواهیم بود.

وی گفت: خودباوری عامل اقتدار نظامی شده و این قابل تعمیم به کل حوزه‌های مدیریتی کشور است و چنین رویکردی ما را از تبعات سخت تحریم دور می‌کند.

سردار قریشی گفت: در تامین امنیت مرز‌های هوایی با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز جهان استفاده می‌شود و اینگونه آرامش را به مردم رسانده و اجازه هیچ تعرضی داده نخواهد شد.

وی گفت: تعرض دشمن به بهترین نوع پاسخ داده خواهد شد و تفکر فرماندهانی مثل سردار سلیمانی مایه اقتدار و انسجام کشور در عرصه بین المللی شده اند.

فرمانده هوا فضای سپاه استان اصفهان با اشاره به ابعاد شخصیتی و فرماندهی سرداران بزرگ سپاه مثل سردار دل‌ها گفت: همه این ویژگی‌ها امکان الگوگیری را برای ما فراهم می‌کند تا اینکه به سعادت و جایگاه مهمی برسیم.

احساس مسئولیت نسبت به شهدا

وی با بیان اینکه شهدا برای آزادی و سربلندی این نظام جان خود را فدا کردند، گفت: هر فردی در این راستا ماموریت و وظیفه‌ای دارد که باید نقش خود را ایفا کند.

سردار قریشی گفت: احساس مسئولیت نسبت به شهدا باید داشته باشیم که رفتار و عملکرد ما موجب از بین رفتن خون و مجاهدت آنان و زمینه برای نفوذ دشمن فراهم نشود.

جمعیت شهدای تیران و کرون به بیش از ۳۰۰ نفر می‌رسد که ۱۲ تن از آنان معلم و ۲۶ نفر دانش آموز هستند.

در این یادواره از خانواده شهدای دانش آموز و معلم تجلیل شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.