سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قم:

حضور مسئولان میان مردم موجب ارتقای سرمایه اجتماعی می‌شود

ایت الله سعیدی گفت: به برکت حضرت معصومه (س) مسئولان بسیاری به قم مشرف و مردم قم از این نعمت متنعم می‌شوند،حضور مسئولان در میان مردم موجب ارتقای سرمایه اجتماعی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، با آیت‌الله سعیدی، نماینده، ولی فقیه در استان قم دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در این دیدار با بیان اینکه به برکت حضرت معصومه (س) مسئولان بسیاری به قم مشرف و مردم قم از این نعمت متنعم می‌شوند،عنوان کرد: حضور مسئولان در میان مردم موجب ارتقای سرمایه اجتماعی می‌شود.

او با بیان اینکه خانه بزرگان بیرونی و اندرونی دارد که بیرونی برای مراجعان مردمی و اندرونی برای خواص است، افزود: آیت الله بهجت فرمودند امام رضا (ع) هم بیرونی و اندرونی دارند که بیرونی ایشان مشهد و اندرونی خانه ایشان قم است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به زیارتنامه‌ای که امام رضا (ع) برای حضرت معصومه (س) انشاء کرده اند، گفت: اینکه ایشان خودشان در حالی که امام معصوم هستند با این عبارات خواهر خود را زیارت می‌کنند و درخواست شفاعت در بهشت از این حضرت می‌کنند این نشان دهنده اهمیت و عظمت شأن این بانوی با کرامت است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.