سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید بر رفع مشکلات احداث تونل زره و فعال شدن کارخانه‌های تعطیل

امام جمعه شهر شلمزار، بر رفع مشکلات احداث تونل زره و فعال شدن کارخانه‌های تعطیل تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام یدالله زمانی امام جمعه شهر شلمزار در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان کیار گفت: موضوع جاده شهرکرد منتهی به این شهر از جمله موضوعات پرتکرار در رابطه با مشکلات این شهرستان است.

او افزود: این جاده یک مطالبه اصلی و یک حق‌الناس است که بار‌ها عنوان شده، اما تاکنون انتظاری که مردم داشته‌اند برآورده نشده است.


بیشتر بخوانید


زمانی به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان کیار در تولید محصولاتی، چون انار، انگور و برنج نیز اشاره و اضافه کرد: تلاش شود در سفر‌های کاری مطالبات مردمی مورد توجه قرار گیرد و اعتماد آنان جلب شود.

او همچنین رفع مشکلات احداث تونل زره و فعال شدن کارخانه‌های تعطیل شده این شهرستان نیز مهم دانست و ادامه داد: امنیت معیشتی که مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند، به ایجاد تعادل در بازار، حمایت از تولیدکنندگان و برخورد با مفسدان باز می‌گردد و امید است به زودی نشانه‌های این امنیت بیش از پیش در زندگی مردم نمود پیدا کند.

زمانی بحث امنیت بهداشتی شهرستان را متذکر شد و گفت: درمانگاه خیری در این شهرستان سال‌های زیادی است که در حال ساخت است که انتظار می‌رود همزمان با دهه فجر امسال بخشی از آن بهره‌برداری شده و مورد استفاده عموم قرار گیرد.

او افزود: بسیاری از ادارات شهرستان کیار در ساختمان‌های استیجاری قرار دارند که توجه بیشتر مسئولان استانی را برای حمایت از مدیریت شهرستانی در راستای ارتقای خدمات‌دهی به مردم را نیاز دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.