سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام :

حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد، گفت: بصیرت چراغ راه را عبور از فتنه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در جمع مردم دهلران با اشاره به اینکه دشمن به خوبی می‌دانست که در برابر ملت ما توان مقابله ندارد، لذا توطئه کردند و مردم را به جان هم انداختند و از نظام و دموکراسی سوء استفاده و در فتنه ۸۸ تقلب در انتخابات را مطرح کردند.

او افزود: این‌ها وقتی دیدند اگر مسیر قانونی بروند و شمارش آرا صورت گیرد، محکوم هستند لذا از احساسات مردم سو استفاده و دشمن با فریب چهره‌هایی که خود را باخته و به دلیل دنیا طلبی در مقابل نظام ایستادند استفاده کرد و فتنه ۸۸ رقم خورد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عنوان کرد: اما با درایت رهبری و آگاهی و بصیرت ملت ۹ دی شکل گرفت و آتش فتنه خاموش شد و امروز ما حماسه ۹ دی که نشان بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل فتنه گران است را گرامی می‌داریم تا دشمن آن واقعیت تاریخی و روز‌های تلخ حضور منافقین در خیابان‌ها را دگرگون ننویسد.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: بصیرت چراغ راه است و باید در همه حال نگاه ما به ولایت باشد تا فتنه گران نتوانند با مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده مسیر ما را از ولایت جدا کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از حضور مردم دهلران در گرامیداشت مراسم ۹ دی، بیان کرد: انتصاب فرماندار ویژه دهلران که فردی ولایی و انقلابی است را به مردم شهرستان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: امام جمعه ، نهم دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.