حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: حماسه بزرگ نهم دیماه سال ۸۸ اوج ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت در برابر دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در اجتماع بزرگ مردم شهرستان چرداول در مصلای شهر سرابله، گفت: حماسه بزرگ نهم دی در واقع امتداد راه عاشورا، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بود و ملت آگاه، بصیر و ولایتمدار ایران خط بطلانی بر دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان کشیدند.

او افزود: وقتی خداوند تکیه گاه مردم باشد، دشمنان هیچ دسیسه‌ای را برای سرنگونی آنان به سرانجام نخواهند رساند، از عصر پیامبران تاکنون همواره فتنه وجود داشته و در این زمان تشخیص حق و باطل سخت بوده و لازمه شناخت حقانیت و زدودن غبار فتنه بصیرت است.

او ادامه داد: مردم انقلابی ایران در زمان نائب امام زمان (عج) گوش به فرمان رهبری و، ولی فقیه هستند که حتی عزیزترین افراد خود را برای مبارزه با دشمنان به میدان نبرد می‌فرستند و از جانشان می‌گذرند، انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم و حضور رهبری حکیم و اندیشمند مسیر خود را در پیش گرفته و بر امواج سختی‌ها و فتنه‌ها به سلامت عبور می‌کند.

او مطرح کرد: دشمنان با توجه به تبعیت و علاقه مردم به رهبر و انقلاب به این نتیجه رسیده اند که توان جنگ و رویارویی مستقیم در برابر ایران اسلامی را ندارند و محکوم به شکست هستند.

او با یادآوری این نکته که دشمنان از صدر اسلام تاکنون تجربه تلخ شکست در برابر ولایت و ائمه را به خود دیده اند، گفت: دشمنان صدر اسلام بعد از رحلت پیامبر (ص) عایشه را در مقابل امام علی (ع) و فتنه جمل قرار دادند و در فتنه ۸۸ هم از خواص بی بصیرت و کسانی که طمع دنیا و پست و مقام داشتند در برابر رهبری و مردم و برای تغییر مسیر انقلاب و کادرسازی استفاده کردند، ولی حماسه ۹ دی دسیسه‌های آنان را نقش برآب کرد.

او اظهار کرد: انتخابات سال ۸۸ بیشترین میزان مشارکت مردم اتفاق افتاد، ولی دشمنان خارجی و داخلی نگذاشتند شیرینی این حماسه بر ذائقه مردم چشیده شود و با ادعای واهی تخلف در انتخابات باعث اختلاف و حوادث تلخی شدند که اگر تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، برادرکشی آغاز می‌شد.

او بیان کرد: مردم ولایتمدار و فهیم ایران وقتی توطئه‌های دشمنان را برای تغییر مسیر انقلاب فهمیدند و دست‌های دشمنان آشکار شد، حماسه ۹ دی را خلق کردند.

او انتقال دستاورد‌های حماسه نهم دیماه را ضروری دانست و تاکید کرد: برای اینکه خط مشی فتنه گران و دشمنان افشا شود همواره باید حماسه ۹ دی بازنگری و گرامی داشته شود، مردم استان ایلام سال ۸۸ در هشتم دیماه و یک روز جلوتر از مردم ایران بصیرت و ولایتمداری خود را نشان دادند.

او مطرح کرد: سال ۸۸ آزمون سختی برای خواص بود و برخی در این آزمون مردود شدند و بواسطه حمایت از فتنه گران مورد تنفر مردم قرار گرفتند.

او بیان کرد: مردم گول شعار‌های رنگارنگ دشمنان را نخورند و گوش به فرمان رهبر باشند، چراکه درنگ در پیروی از ولایت باعث خسران جبران ناپذیر برای کشور و انقلاب خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.